..Flyttat in till köket..

Den här veckan har jag ju näst intill bott i köket och det kommer fortsätta så här nästan 
hela veckan ut! Mycket som ska förberedas när ens mormor fyller 70 och pojkvännen 25 
samma dag, dock är det inte tänkt att dom ska firas samtidigt. Nu ikväll har jag iaf kokat
mer kola, bakat tre tårtbottnar, förberett tre tårtfyllningar, satt början till surdegsbrödet och 
vila över natten och jag har ändå saker på min lista som inte har blivit gjorda men resten är 
det tänkt att jag ska ta imorgon. Jag tycker det är sjukt roligt att stå i köket men nu har jag
mer eller mindre stått i köket sen klockan 20.00 och när ryggen börjar ta slut och värka är
det lite mindre roligt, tur att en runda på spikmattan och sedan sova botar det mesta. 
 
Imorgon hade jag tänkt kliva upp tidigt och baka surdegsbördet innan Liiam vaknar, får se
hur det går med det och efter lunch har jag erbjudit mig att vara flytt hjälp åt Anna och till
kvällen ska jag fylla tårtorna och förbereda så mycket jag bara kan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0