..Dagisskor..

Suttit i flera timmar och försökt välja tofflor/inneskor till Liiam som han ska ha på dagis men jag 
kunde inte bestämma mig så därför gjorde jag ett kollage och lät Thomas välja. Vilka det blev
får ni se när dom har ramlat ner i brevlådan! Tycker iaf att dessa tofflor är otroligt mycket snyggare
än mockasiner och jag vet av min gudsons erfarenhet att dom är sjukt bra, nu skiljer det sig säkert
lite från märke till märke, men dom sitter verkligen superbra på foten och han har inte halkat pga
tofflorna en ändå gång och dom har liksom växt med foten då det är resår bakom hälen :)
Blev lite ledsen tidigare idag då kan inte kunde hitta sidan jag beställde tofflor till min gudson ifrån
där kunde man få namnet tryckt på skon, men men man kan inte få allt här i världen :/

Kommentarer
Postat av: Sofie

ollipops.com har bobux till mycket bättre priser än i Sverige, är fraktfritt & tar bara ett par dagar att få hem i lådan :)

Svar: Joo var in där på deras sida, men allt tjorvade bara och sedan så stod det att det skulle kosta 100pund i frakt, när jag skulle betala med kortet.
liselottelarsson.blogg.se

2012-09-28 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0