..Bebissug..

Sonen sover och sambon är på jobbet och här sitter jag och är enormt bebissugen!
Både jag och Thomas är sugen på att skaffa ett syskon till Liiam, en  det som hindrar mig
mest är att jag inte rädd för att hur graviditeten skulle bli, med tanke på hur det var med Liiam
. Det var värt det förra gången och även om det skulle bli en "komplicerad" graviditet skulle det
vara värt det ännu en gång, men det skulle  nog inte bli lika enkelt denna gång med tanke på att
man har en liten knodd sen tidigare som behöver föräldrarnas uppmärksamhet. Men samtidigt
så kommer inte barn bara på beställning, det kan ta tid att bli gravid och jag tar inget för givet,
jag förväntar mig inte att jag ska bli gravid bara genom att knäppa med fingrarna, även fast det
var otroligt lätt att bli gravid förra gången.  Jag vill oxå att det ska komma när det kommer, jag
vill inte påverka det för mycket, en sak som jag däremot känner i dagsläget är att jag vill vara
färdigt med barnskapandet  när jag är 30 om det sen blir så återstår att se. 
 
Nu ropar verkligheten på mig, min lilla gosse har nämligen vaknat :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0