..Kladdkakans dag..

Idag har det varit kladdkakansdag och det är såklart att den ska firas! 
Så ikväll ringde jag och bjöd över grannarna Annika och Marie på fika, det blev kladdkaka
med after eight och till det vispad grädde och ugnsbakade 
päron, oj så gott det var och så
otroligt mysigt att få sitta ner och prata lite med tjejorna :) Nu när barnen blivit äldre och börjat
på dagis tycker jag att man har allt mindre tid för att titta över till varandra, är så mycket annat
som 
tar tid. Men snart äre det ju juletider vilken betyder extra mycket bakande här hemma och
det betyder i sin tur extra mycket fika och underbara tillfällen att bjuda över vänner, längtar längtar! 
 
På tal om jul så ska jag ta och sticka lite grann så jag hinner klart med alla julklappar som ska
hinna bli färdiga! Ni får ha det så bra tills vi ses nästa gång :)
 
Då jag glömde bort att fota kladdkakan jag gjorde idag innan den blev uppäten får det bli en gammal bild. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0