..Önskar mig lite solsken..

Tycker alltid det känns lika dumt varje gång man säger godmorgon, fast man varit vaken ett bra tag.
Liiam sover då fortfarande så jag har passat på att duscha i lugn och ro, är så otroligt skönt att duscha
på morgonen, sjukt underskattat! Hade inte varit helt fel med lite solsken heller, men väder prognosen
säger att det ska vara sol en timme idag, så tur att jag massor med sysslor här hemma :)
Kanske ska börja med att hoppa i lite kläder för jag har inte så stor lust att laga gröt och kocka barnmat
naken. Sedan har jag en massa andra måsten, men men vi får se hur mycket jag hinner idag, umgås och
busa med sonen går ALLTID först, finns inga måsten som är viktigare än min underbar son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0