..Krypa..

Liiam har i helgen/början av veckan börjat krypa, något som jag trodde han skulle hoppa över
helt och hållet men så fel jag hade. Han kryper dock bara när han har tid, har han bråttom
någonstans så ålar han sig fram fortare än fortast! Något som han oxå gör hela tiden är att ställa
sig mot saker, han ställer sig och ibland håller han endast i sig med ett finger eller lutar sig med
ryggen mot saker. Han har även upptäckt att man kan balansera han ställer sig ofta på knä och
har sedan armarna rakt fram för att sedan kunna balansera genom att luta sig framåt eller bakåt :)

Gulligast måste nog var när Liiam är som en liten duracellkanin, han ställer sig mot någonting kikar upp
sedan fort ner för att ställa sig mot något annat och sådär håller han på tills han helt plötsligt bara ploppar
upp vid soffan, min lilla knodd börjar bli stor och man märker av hans personlighet mer och mer för varje dag.

Finns inte ord för hur mycket jag älskar min son, en moderskärlek är verkligen obeskrivlig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0