..Toker..

Efter brödbakningen, så har jag ärligt talat inte gjort ett skit, förutom att mysa med min son :)
Det var först vid tre tiden som det hände nått, då plingade det nämligen i min telefon och då var
det syster ryster som ville komma  förbi och surra, med sig hade hon en jätte fin och gosig filt åt
Liiam. Jag och syrran surrade en massa och det slutade faktiskt med att hon åt middag här, Thomas
stekte plättar åt oss allihop, gott gott! Dom godaste plättarna görs på havremjölk :D Syrran har just
farit och nu hade jag tänkt ta och kika lite tv, bäst att passa på att ha egentid medan Liiam sover :)
Han somnade redan vid halv sju och vill det sig så kanske han vaknar nån gång inatt. Så nu mysa
ner sig med en skål ostbågar, ha en bra kväll och godnatt.








Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vilka fantastiska bilder. Och fantastisk klädsel på bilden i headern också :)

2012-03-06 @ 17:03:54
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0