..Min dag..

Halloj, underbart med vårväder men fruktansvärd blåst vi har!! Lilla jag höll ju nästan på att blåsa bort.
Idag har jag umgåtts med lillasyster Linda först på morgonen och sedan var jag en sväng med lillasyster
Ronja på marknaden, men på marknaden blev Liiam väldigt gnällig så var bara att vända hem.

Vi hann komma hem och efter ett tag fick jag ett samtal av lillasyster Linda som frågade vad jag gjorde
slutade med att hon kom förbi. Hon var inte så länge men tillräckligt länge för att ta i mot posten från
min brevbärare, måste lätt ha stadens bästa brevbärare, som levererar posten till dörren och direkt
i handen om jag står ute vid bron :) Idag kom mina förstoringar från bilderna vi tog på Liiam i söndags,
blev riktigt nice, nu ska jag bara köpa ramar och sen hänga upp dom :D

Lite efter två ramlade Thomas in och vi beslutade oss att gå på marknaden, vi lämnade lillknodden
hos Hege pga blåsten och begav oss ut i ovädret, lite saker fick följa med och det kommer ni se på
en bild här nedanför. Såg även en väldigt fin ring, Norrbottensringen, så funderar skarpt på att köpa
den imorgon, Anna hade en sådan ring när hon var här och den var juh förjävla snygg! Så imorgon
kanske jag blir en lite härmapa, den som lever får se :) Nu ska jag gotta mig med lite marknadsgodis
och minuten som går på ettan klockan 20.00 , har ni inte sett det slå på! Riktigt roligt program :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0