..Kortvarig kräksjuka..

Halloj, har inte känt för att skriva nå inlägg, jag har nämligen varit sjuk. Jag tror att den
som smittat oss kan ha varit min gulliga gudson :) Började iaf med att jag på onsdag kväll
började må fruktansvärt illa, när jag stod och lagade lunch åt Thomas, illamåendet höll i sig
och det gick verkligen inte att få bort men tillslut gick jag iaf och la mig, men jag vaknade
upp lika fort och var tvungen att kräkas. Efter att jag hade kräkts gick jag och la mig och när
jag vaknade var jag ännu sämre, kunde knappt blunda då snurrade hela rummet, jag kunde
inte vara uppe och gå för då kändes det som att jag kunde kräkas och jag kunde definitivt inte
äta nått å dessutom kokade blodet i mig och huvudet höll på att sprängas!

Thomas var tvungen att gå upp med Liiam trots att han jobbat till 01.00, timmarna gick och
jag blev inge bättre ska näst intill säga att jag blev sämre, men Thomas beslöt sig att han
ändå skulle fara på jobbet idag och då sa jag att då måste han fixa någon som tar hand om
Liiam, så han ringde till Hege som kom hämtade honom. Resten av dagen var mer eller mindre
ett helvete kunde inte göra så mycket annat än att ligga och kolla upp i taket, jag kunde knappt
svälja vatten. När Hege sedan kom med Liiam så fick jag han att somna ganska så fort men lika
snabbt som jag lyckats somna så vaknar jag av att Liiam kräks ner hela sängen!! Tog upp han
tvättade av han, bäddade rent i sängen och sedan somnade han om, som att ingenting hade hänt.

Jag somnade om och när jag vaknade nästa morgon dvs, igår så mådde jag inte illa nå mer men
däremot hade jag fortfarande feber, så jag sov till ett ungefär. Thomas var hemma och tog hand
om Liiam som inte verkade visa nå tecken på att ha spytt dagen före. Allt gick faktiskt fruktansvärt
bra, men på eftermiddagen fick vi sms av Hege att Thomas lillebror just spytt och lite senare får vi
ännu ett sms där det står att Thomas lillasyster har spytt och det slutade inte där, för på kvällen
började även Thomas må dåligt! Så får se hur han mår idag, jag och Liiam mår iaf prima, så det verkar
inte vara någonting som är långvarigt :)

Kommentarer
Postat av: Therese

sv:

Ja, det hade varit kul! Dock verkar denna förkylning aldrig släppa för någon :s

2012-03-26 @ 15:32:22
URL: http://theresejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0