..Godmorgon.. nä snälla säg godnatt!


Godmorgon önskar jag kunde säga godnatt istället! Jag är otroligt trött idag, det funkar inte för mig att
hålla mig vaken till 23.00, men gör jag inte det kan jag inte följa mina serier på tv heller!!! :/ Jaja,
tog upp Liiam för ett tag sen och gav han mat, men han ville inte riktigt hålla ögonen öppna så jag la ner
han i  sängen igen och det verkar då ha blivit tyst där inne, så han har förmodligen somnat :) Hoppas!!
för då kan jag oxå krypa ner i sängen igen och slumra till. Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda, det
verkar vara fint väder på g, men då kommer det säkert blåsa och blåser det är det inget roligt att gå ut.
Ja vi ser väl vad som händer, nu ska jag kolla läget inne i sovrummet, godnatt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0