..Galet trött..

Hej, sitter här hemma med noll energi och medan jag har sovit har tydligen pojkarna
smugit ut eller medan jag sov så hörde jag någonstans där långt borta att dörren öppnades
och låstes men jag orkade inte bry mig. Å nu när jag vaknat sitter jag här utan att veta vad
jag ska göra, vad gjorde man av all sin lediga tid när man inte hade barn???

Pratade med Anna tidigare idag och jag är så jävla peppad och sugen på att fotografera ännu mer,
har så jävla mycket inspiration! Måste bara få tag på alla grejer som behövs, samt övertala min karl!
Om man får idéerna man har i huvudet på bild, tror jag att det kan bli så jävla grymt :) Kan sitta och
drömma om fotograferingar hur länge som helst men verkligheten kallar! Dags att göra lite middag,
innan man svälter ihjäl, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0