..Fortfarande sjuk..

Jag hade ju först någon typ av kräksjuka men den försvann lika fort som den kom
men nu verkar jag gått och blivit förkyld! Det började typ igår, taggtråd i halsen, lite
hosta och sen feber på det, har därför ingen direkt blogglust. Min energi går åt att ta
hand om Liiam eftersom Thomas jobbar eftermiddag å sen går resten av energin åt
att försöka bli frisk innan helgen då vi ska åka över till Norge. Har dessutom inte bestämt
mig om jag ska åka till Nattavaara eller Norge, Kautokeino under påsken, jag vet bara att
vi måste vara i Gällivare nu på måndag för att kolla upp Liiams hjärta.

Nu ska jag försöka krya på mig, ta hand om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0