..Energin är lika med noll..

Idag har min energi varit nästintill lika med noll, därför blir det här inlägget väldigt kort.
Har inte gjort desto mer än tagit en fika med min syster och gått på stan, Liiam blev
två byxor, en tröja och en body rikare och alltför 250 kronor :) Senare när jag kom hem stekte
jag hamburgare åt mig och älsklingen och efter det har jag varit nästintill död här på soffan, kan
inte förstå vars min energi tagit vägen, om någon ser den kan ni väl hojta till! Kan hända att
jag förbrukade all energi i helgen, kanske dags att inta sängen nu och försöka ladda upp batterierna,
godnatt och sovgott allihopa :))


BJUDER PÅ EN BILD, PÅ MIN SÖTING FRÅN HELGENS PULKÅKANDE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0