..7 månader..

Herregud, idag blir Liiam hela 7 månader! Kan inte fatta att vår lilla kille börjar bli så stor :)
Man märker så tydligt att det är min och Thomas skapelse, han är så sjukt lik sin pappa till utseendet,
men han har min envishet och mitt humör och sedan gillar även han att göra grimaser. Här för någon
dag sedan, satt jag och kollade på alla bilder som tagits på Liiam och shit säger jag bara vad han har
förändrats, men på sju månader hinner det hända mycket! Vem skulle tro att sju månader skulle gå
så fort?? Inte då jag, känns juh som att det var nyss, jag satt och höll han för första gången ♥

Hur är Liiam som person då, joo han pratar en massa och gärna högt, han gillar inte att vara still
utan det ska hända nått mest hela tiden, han hatar att följa med på affärer, han ligger faktiskt och
suckar och är helt allvarlig, en av hans favorit sysselsättningar är att ligga och suga på sina egna tår,
sist men inte minst han är även en riktigt tiggare, när man äter ska minsann han oxå smaka av det och
han ger sig inte fören han har fått det han vill ha.



Kommentarer
Postat av: Tilda

Han är så himla lik dig på utsidan också !! :D

"Mamma upp i dagen men pappa under magen" :)

2012-03-09 @ 09:27:01
URL: http://skitviktig.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0