..Fruktsallad..

Hej, helgen har varit ganska lugn och skön, Thomas jobbade i lördags och då gjorde vi
inget speciellt och idag så började jag morgonen med en sovmorgon och sedan har vi
mer eller mindre slappat hela dagen :) Liiam har kommit tillbaka i sina rutiner och just
nu är han inte så skrikig, kanske det har gått över?? Har iaf inbokat en läkartid i slutet
av månaden för att se om det finns någon anledning till varför han skriker som han gör.
Hade varit skönt om man hade kunnat lista ut varför han skriker, gör juh så helvetes ont
i en att se han lida.

Tillbaka till dagen, idag blev det tacos till middag och nu ikväll har jag slängt ihop en fruktsallad
som jag och Thomas ska avnjuta här alldeles strax tillsammans med glass, grädde och
krossad choklad! Fruktsallad med tillbehör har verkligen blivit den nya helg grejen för mig, det är
20 gånger godare än en massa godis och betydligt mycket hälsosammare för själen :D
Nu ska jag umgås lite med min karl och imorgon blire det lite äventyr för mig och Liiam.

Älskar förövrigt skålen jag gör fruktsallad i, fyndade nämligen den på loppis i somras :)
Gamla skålar i glas är så jävla fina!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0