..Nattsuddaren..

Hehe jah det var juh det här med att jag skulle sova, men jag lyckas visst inte så bra :)
Var på väg i säng men tänkte att jag endast skulle kolla på lite olika på sidor på nätet efter
kortärmade bodysar åt Liiam, det slutade med att jag gick från den ena till den andra nätsidan
och kikade och tillslut hade jag plockat ihop en shoppingkorg med allt annat än bodysar, så nu
har Liiam ett paket som är påväg hem till han. Längtar tills det kommer så man får klä gossen i
lite nya kläder, hittills har jag använt mycket kläder som Liiam fått i födselgåva, doppresent och
julklappar. Jag ser den här tiden mer eller mindre som en period då jag kan få shoppa lite åt han.
Visst har man shoppat åt han förut oxå men man har inte behövt kläder på  samma sätt då, nu när
han börjar växa ur dom mesta kläderna han fått så kan jag juh frossa i snygga kläder som jag vill
se min son i
och inte i kläder som andra hoppas se han i. Kommer på mig själv med att låta
otacksam, men det är jag inte, vi har faktiskt fått mycket fint till lillgrabben och jag har mer eller
mindre använt det mesta, men det är en sådan glädje att få köpa kläder åt han, det känns lite som att
man är tillbaka till den tiden då man förberedde hans ankomst :) Många ord om kläder men det  jag
egentligen ville ha sagt är, att internet shopping  är farliga tidsfördrivande grejer som man lätt kan bli
beroende av, det är alldeles för enkelt att klicka hem saker :P

Natti, nu ska jag faktiskt bädda ner mig själv i sängen har tidigare bäddat ner mina två andra pöjkar,
ena på soffan och den andra i spjälsängen.
På tal om Liiam, tycker alltid  han sover i massa konstiga
sovställningar, tror kanske jag måste göra ett litet kollage här någon dag och visa er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0