..Morgon till kväll..



Halloj, känns som att dagen tog slut lika fort som den började.
Idag har iaf jag och Liiam varit förbi Annika och Gustav och hälsa på, det var ett bra tag sen vi
var där eftersom dom varit sjuka. När vi kom hem så sprang jag direkt till brevlådan och där låg
min nya bok och den nya dressen jag köpt åt Liiam, ska komma ihåg och visa er den nån dag :)
Annars har vi inte gjort så mycket eller jag presentera lite nya leksaker åt Liiam, nämligen plastbollar
och det tyckte han var otroligt roligt, han kasta dom och samla alla bredvid sig, för att sedan se till att
dom for åt alla håll och kanter :)



Till en annan sak, snart är juh den årliga vintermarknaden i Jokkmokk här, förra året var jag juh gravid
men var ändå ut på samedansen och roade mig, träffade folk å sådära. I år lutar mot att vi far å
spenderar lite vuxentid med Emma och Malin, har dock inte bestämt mig om det blir både fredag och
Lördag eller bara Lördag, måste fundera lite. Nu ska jag iaf lägga mig i sängen och sova på saken,
vi får helt enkelt se vad jag kommer fram till imorgon :) Natti


Kommentarer
Postat av: Foto,design och vardag - 16 år och mamma

Vilken fin liten son ni har! Det skiljer ju inte så mycket mellan våra små!



Förresten, var är bollarna köpta? Ser kul ut ju! :)

2012-01-31 @ 19:15:05
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0