..Duktiga jag..

Duktiga jag! Ja det är faktiskt helt okej att säga att man är duktig och det är precis det jag
har varit idag. Morgonen började ganska sent sådära vid halv elva, Thomas gick upp med Liiam
så jag fick sovmorgon å när jag vaknade fick jag höra att Liiam busat med pappa och bajsat på han.
Hann vara vaken ett tag sedan stack vi på affären och inhandla det sista som jag behövde för dagens
middag, hann bara komma hem så knackade det på dörren och där stod Annika och Gustav. Var trevligt
med besök är ett tag sen dom båda var här, när dom lämnade våran boning så började jag slänga ihop
lite käk det resulterade i potatisgratäng, älgstek och tjälknöl, sedan slängde jag även ihop en otroligt
god fruktsallad. Maten satt och smakade som den skulle och inte långt efter att jag hunnit smälta maten
slank två skålar med fruktsallad, glass, grädde och krossad choklad ner i min strupe *gott gott.
Resten av kvällen har gått i lugnets tecken framför tv:n och snart har jag tänkt bege mig till sängen för
imorgon är en ny dag, men nya möjligheter och äventyr. Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0