..Längtar till våren..

I helgen har jag faktiskt inte bara baka, nä vi har faktiskt hunnit vara i Porjus oxå
och sova över :) När solen lyste i fredags så blev vi sugna på att vara ute i det fina
vädret, så vi for hem packade alla grejer och begav oss till byn. Vi hann inte göra så
mycket på fredag förutom att vara social med små syrrorna, morsan och ola, men på
lördag så klädde vi på oss och drog till stenudden och mös i stugan :) Där fick Liiam åka
skoter för första gången, det tyckte han var mysigt eller jävligt tråkigt, vilket som han
somnade då iaf. Men skoterkörningen fick tyvärr avbrytas för att det började snö så sjukt
mycket, så då packade vi ihop oss och åkte tillbaka till byn, där lagade jag middag åt små
syrrorna och sedan for vi hem till Gällivare. Det var mysigt att vara i byn, dock var juh inte
vädret på vår sida, men till våren blir det säkerligen fler turer, längtar då iaf till nästa gång.

Nu måste jag tyvärr avsluta detta inlägg för jag börjar känna att ögonen är tunga,
kan knappt koncentrera mig, fick kliva upp lite förtidigt i morse :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0