..På bättringsvägen..

Godmorgon, idag så känns dagen och förkylningen lite lättare, det börjar gå mot bättre
tider om man säger så :) Liiam har ingen feber längre iaf så hoppas att den håller sig
borta, så att vi kanske kan åka och kolla hans blåsljud på onsdag. Annars idag så får jag
och Liiam roa oss själva så gott vi kan, eftersom Thomas kommer vara på jobbet hela dagen,
jag gissar att han ramlar in ungefär samtidigt som jag ska gå och lägga mig. I skrivandets
stund, funderar jag på vad jag ska hitta på idag, Liiam ligger då just nu i min famn och håller
på att somna och har jag tur sover han ca 2 timmar och det om något är mycket egen tid.
Ska fortsätta fundera här på vad jag ska göra och om jag inte kommer på nått får jag helt enkelt
sätta mig ner framför tv:n och käka frukost å det är ju inte heller så illa :D

Skulle visa er hur mycket Liiam härjade när han låg i sackosäcken det resulterade i den här videon.


Kommentarer
Postat av: Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

sv, Hehe men jag trodde någon skulle kunna klura ut det men =P hoppas lillkillen kryar på sig ♥



Kram

2012-02-13 @ 20:19:40
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0