..Svar på kommentarer..


Svar till Frida
Kul att du kikar in på bloggen :)
Bollarna har jag köpt på en liten leksaksaffär i Gällivare som heter Expo, bollarna är av märket K´s Kids.

Svar till Petra
Joo det går super bra att fråga varför jag inte ammar, det är såhär att i början när min lilla kille kom
till världen, en månad förtidigt så orkade han inte suga och sedan när han väl hade ork så tyckte neo att
jag skulle amma med amningsnapp, för att det skulle vara lättare för han. När han väl hade vant sig vid
amningsnappen, så gick det inte att byta tillbaka, jag försökte men han fick fel tag och orkade då inte
amma fulla mål så då blev han ännu tröttare vilket resulterade att han inte inte orkade amma tillräckligt
länge för att få sig det han behövde. Å sedan när amningen börjat strula så minskade min mjölkproduktion,
och ammade jag med amningsnapp kunde han inte tömma brösten ordentligt. Sedan är det så att han även
har komjölsproteinsallergi vilket gjorde det jobbigt för mig, för råkade jag få mig lite mjölk så fick han ont
och sedan så gick jag ner så mycket i vikt av att amma + att jag inte fick i mig allt jag behövde när jag
när jag inte kunde äta laktosfritt heller. Så då bestämde min barnmorska och jag att det var bäst både
för min och hans skull att han började med ersättning. Hoppas det räckte som svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0