..Nybakat..

Idag vaknade jag upp med världens energi :) Så efter att Liiam fått mat blev jag sugen på att baka nått, det resulterade i att jag satte en deg och jäsa och utbakningen passade perfekt till när Liiam bestämde sig för att ta sin första lur, så innan Liiam vaknade hade jag bakat färdigt :D Å vad passar inte bättre än att bjuda över grannen på fika när man har nybakade bullar. Bullarna var uppskattade och det var kul att ha Annika och Gustav på besök. Nu har Liiam somnat igen så jag ska passa på att äta lite lunch i form av laxsoppa men innan jag går vill jag önska alla en bra dag, hade.

Kommentarer
Postat av: Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

sv, Ja jag får göra det :)

Åh va sugen man blev på bullar nu =P gott!

Kram

2012-02-17 @ 09:30:24
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0