..Mer död än levande..


Idag är jag mer död än levande, Liiam somnade inte fören elva igår kväll och sedan har han vaknat
flera gånger under natten, tror att det är tänder som spökar, han har juh faktiskt en liten tand på g.
Så  när Liiam vaknar måste jag tempa han och se om han har någon feber, han har då inte alls känts så
varm inatt. Är otroligt jobbigt att ha en dålig natt, när jag är fruktansvärt bortskämd med att Liiam sover
mellan 10 - 12 timmar per natt och då kan jag tillägga att han sover oftast 12 timmar i sträck utan att vakna.
Jaja såhär är det ibland när man är småbarnsmamma, ska försöka göra det bästa av dagen iaf, godmorgon :)

Måste bara berätta om skjortan jag har på bilden som är nyinköpt :) Jag älskar att det är gult i den!!
Den hittade jag när jag skulle beställa lite på nätet och jag betalade 64 kronor för något som annars
kostat 300, så jag var galet nöjd med mitt kap, skjortan är från märket serious sally
och den är så jävla
skön!!! :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0