..Lat..

Godkväll, idag har det inte blivit alltför mycket gjort, funderade här tidigare att baka men
sedan tappade jag lusten så blev inget av det. Annars idag har vi inte gjort mycket
hämtat ut ett paket som innehöll lite nya kläder åt Liiam och varit å handlat, hämtat Thomas 24år
gamla tripp trapp stol och sedan var jag lat och slängde ihop korv och makaroner till middag,
det händer inte alltför ofta innanför dom här dörrarna. När jag var mätt och belåten var jag
faktiskt lite duktig och ställde mig och mixade ihop3 olika sorters  efterrätter åt Liiam, imorgon ska
jag ta och göra lite mer mat åt han, det börjar ta slut i frysen :) Nu innan jag intar sängen ska jag
ta och mysa med min karl så vi hörs, hade.




Kommentarer
Postat av: matilda

på Korpen i piteå =)

2012-02-01 @ 22:43:16
URL: http://jmba.blogg.se/
Postat av: matilda

jaa gud vi flyttade till pite i augusti :D men det är svårt att hänga med i svängarna ;D

2012-02-02 @ 09:33:52
URL: http://jmba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0