..Blåsljud på hjärtat..

Nu har vi varit på bvc och lillknodden växer som han ska, på 17 dagar har han gått upp 335gram
och vuxit 2,5cm så nu väger han 3565 gram och är 62,5cm lång. Dom tyckte även att han är så
otroligt stark för att vara så liten och det är han juh, man blir nästan själv imponerad :) Dom trodde
inte heller att det skulle dröja länge till  innan han började krypa, men vi får väl se.  När dom gjorde
läkarkontrollen upptäckte dom även ett blåsljud på hjärtat så nu har dom skickat en remiss till
barnmottagningen, så nästa gång det är en
kardiolog på Gällivare sjukhus så ska vi få komma och
göra ett ultraljud för att få se vad blåsljudet beror på. Jag oroar mig inte sådära jättemycket, men lite
orolig blir man juh alltid, även fast det kan vara fullt normalt att ha blåsljud på hjärtat ibland, men Liiam
har juh inga symtom på att han mår dåligt av det så det är nog inge värre, men vi får väl se.

Nu måste jag ta och sluta blogga och laga mat istället, det måste nämligen hinna bli färdig
innan jag ska fara på informationen om babysim.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0