..Promenad, lek och pizza..

Medan middagen är i ugnen passar jag på att uppdatera er om vad jag har hittat på idag.
Vi har haft en mys dag, först kollade vi film och busade framför camen, gjorde en massa
grimaser osv. Sedan har vi promenerat ner till stan för att hämtat ut ett paket,  så nu har
Liiams höstskor kommit. Efter det så kom Marie och Juni förbi och lekt lite, roligt roligt :D
Så bra när man har grannar som har barn, så man bara kan klämma in en kort stund med lek
även fast man inte alltid har jätte gott med tid. Å sedan har jag gjort i ordning en pizza som just
nu gräddas, så nu väntar jag bara på att gå hugga in och jag tror faktiskt att den börjar bli färdig nu!
Så mot köksbordet med gaffeln och kniven i högsta hugg, hade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0