..Fredag och handling på schemat..

Underbart väder vi har! Trodde den fina våren anlänt, men det är bara slask våren som kommit.
Eftersom det är sånt här väder, funderar jag på att börja måla om i köket, nått jag övervägt att
göra sen vi flyttade in, och nu är jag gode less på den fruktansvärt fula färgen där inne.
Idag ska jag och Thomas åka och handla, Liiam behöver gröt och jag måste handla lite grejer
inför helgen och den kommande veckan då Thomas mesta dels kommer vara på jobbet.

På tal om bilden här nere, så har jag ju tidigare försökt få Liiam att sitta, men han har bara streta
i mot och tryckt hälarna i golvet eller lagt sig ner på mage. Men nu har jag verkligen försökt
få han att se tjusningen i det och nu verkar han tycka det är kul, han sitter då och leker och
skrattar iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0