..Torsdag..

Halloj! Här sitter en supertrött och energilös mamma, gånger som denna önskar jag verkligen
att jag drack kaffe så jag kunde lura mina hjärna lite grann. Jag känner att energin i min kropp
börjar vara lika med noll, har nämligen sovit otroligt dåligt pga Liiam varit täppt i näsan sen ca 2
veckor innan påsk! Det har resulterat att jag sovit otroligt dåligt, eftersom jag hört varje gång
Liiam vänt sig samt hört det irriterande ljudet det skapas i näsan när man är täppt.
Å som pricken på i:et så jobbar Thomas eftermiddag, det resulterar i att jag kommer få ta
hand om Liiam själv hela långa dagen.  Jag älskar att vara med min son, men dom gångerna
när man är såhär trött är det sjukt energi krävande att vara mamma åt en energisk, just nu väldigt
mammiga son. Men jag ska försöka göra det bästa av dagen iaf, idag fyller ju trots allt världens bästa
Annika år, så grattis, kommer ner å firar dig senare :))

Nu ska jag inta frukost, innan jag beger mig ut på stan för att göra lite hemlisar :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm men kan inte Thomas vara med han på förmiddagen då så får du sova?

2012-04-26 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0