..Helgen..

Min blogglust har mer eller mindre försvunnit lite, hoppas den kommer tillbaka snart :)
Ska alldeles strax servera Liiam lite gröt, men tänkte uppdatera er lite först.

Fredags: Började jag dagen med att baka kanel och vaniljbullar och sedan skickade jag sms
till lite mammor att dom var välkomna på fika :) Ingen av mammorna kunde dessvärre komma
samtidigt, så först kom Therese och Nadja hit, var riktigt kul att se vad Nadja vuxit sen sist och
Therese mage för den delen oxå :)) Måste börja knoppa ihop en välkommen till världen present
som bebben kan få när den tittar ut. Sedan när Therese farit så kom Tessan och Eliaz, var faktiskt
första gången jag träffade Eliaz utanför vagnen och då har han ändå hunnit bli lite över 3 månader,
han var otroligt söt med sina stora nyfikna ögon :) Men Liiam var dessvärre bara sugen på att äta
upp han, måste ses snart igen tycker jag :)) Sedan var kvällen ganska lugn jag och Thomas åt
pizza till middag och sen såg vi en super bra film som absolut är ett måste att se colombiana.

Lördags: Började morgonen med en välförtjänt sovmorgon och sedan så påbörjade jag efterrätten
till middagsgästerna som skulle komma vid 17:30, innan middagsgästerna kom så var det mest
kaos och en massa bus, Liiam var precis överallt vars jag inte ville att han skulle vara. När syrran
och hennes kille kom så serverade vi fläskytterfilé med antingen potatisklyftor med timjan eller
potatisgratäng å sen beasås och sallad till det :) Efterrätten bestod iaf av chokladpannacotta med
jordgubbssås :) Dom tyckte det var otroligt gott, så det var kul. Sedan avslutade jag och Thomas
kvällen framför tv:n igen, jag med ett glasvin i den ena handen.





Nu skriker Liiam att han vill ha mat, så bara springa iväg och servera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0