..Babyshower..

Hej, skulle uppdatera er igår om mitt luddiga inlägg men jag somnade.
Igår var det dags, dagen jag och Tessi väntat på i två veckor vi hade nämligen planerat en
babyshower för Therese och igår blev det av. Vi hade bakat och fixat med lekar och bjudit dit
några av Therese vänner, dock kunde dom inte närvara av olika skäl. Therese blev verkligen
överraskad även fast hon var påväg att förstöra hela grejen med att fara till sin mamma flera
timmar tidigare, lyckligtvis lurade hennes mamma iväg henne på glass så att vi kunde förbereda
där hemma. Vart riktigt lyckad och vi hade jätte roligt, vi körde en massa lekar allt från den klassiska
gissa magmåttet till gissa kladdet i blöjan. Kommer dyka upp lite bilder här eftersom, fotade inget
själv så måste vänta tills jag får dom skickade till mig.

Här är presenten Therese fick av mig, en blöjtårta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0