..Dagen som gått..

Halloj dagen har bara rusat iväg, vi vaknade vid halv nio och då hade lillknodden sånt magknip
att innan det var över så var vi helt slut igen och somnade om några timmar. Sedan när vi
vaknade för andra gången så stack vi iväg på en promenad, vi promenerade till affären och inhandla
lite grejer till dagens middag. Syrran hade promenerat från Malmberget så jag bjöd hem henne på
middag, Thomas lagade plättar, medan jag och syrran färgade mitt hår. När maten var färdig åt vi
underbart goda plättar med hjortronsylt och grädde på, sedan så satt syrran och mös med Liiam i
soffan och sedan så satte vi henne i arbete och bada han :) Annars har jag inte gjort så mycket
målat ett varv på hyllorna och kikat på idol. Så trist att Andreas måste kämpa så med sin nervositet,
så jävla mycket han verkligen rösten! Han är så jävla grym när han slappnar av, gitarren och han på
en fest är klockrent, fast han är så mkt större än så. Måste bara tipsa om denna låt som är så jävla skön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0