..Nerpissad..

Godmorgon, inatt har jag inte sovit många timmar eftersom lillknodden ville äta varannan timme.
Fattar inte hur Thomas kan sova hela nätterna fast vi håller på att tänder lampor och springer en
massa gånger in och ut genom dörren. Jag och lillknodden har idag fortsatt öva på att amma utan
amningsnapp och idag så gav det resultat, han ammade ett helt mål utan den förbaskade nappen,
finns inte ord hur stolt jag är! Å efter att han hade ammat färdig så pissade han ner mig, sin pappas
täcke, min tröja & mina trosor, säger bara tur att soffan klarade sig!! Annars idag vet jag inte riktigt
vad vi ska hitta på, vi får se vad som händer, nu ska jag iaf fortsätta titta när lillknodden sover för att
sedan invänta att Thomas kommer hem från jobbet så jag får börja med middagen :D

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

vad skönt att slippa amningsnappen! :D

2011-09-02 @ 17:14:39
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0