..Trött mamma..

Är sjukt trött fast jag faktiskt haft en förbannad snäll son hela natten :)
Å just nu ligger han och slumrar här bredvid mig verkar vara en sovar dag idag, jag har
fortfarande inte kommit mig i kläderna men det är bara se till att jag hamnar i dom för
snart får jag besök av tessan :D Ska försöka hinna plocka upp lite grejer innan åsådära.
Å senare ska jag försöka måla min hyllplan färdigt, samt färga mitt hår, men man får se hur
mycket man hinner, Har glömt att nämna att vi var på bvc i måndags och där mätte och vägde
vi lillknodden, han väger nu hela 2450 gram och är 47 cm lång, har han gått upp ca 600gram
sen han föddes samt vuxit 3 cm :D Han har även börjat kunna använda en del 50 bodys så
nu har lite större garderob :) Ska försöka bli bättre på att uppdatera men just nu prioriterar jag
livet lite annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0