..Sover ute..

Sitter och väntar på att lillknodden ska vakna, han ligger nämligen ute i vagnen och sover.
Kan inte riktigt slappna av när han ligger där ute är och kollar till han var 5:e minut, jag
tycker att jag hör att han grinar men när jag kollar till han är han tyst! Min hjärna lever sitt
eget liv. Har tänkt inhandla en babyvakt men det blir först när jag ser att han gillar att sova
i vagnen har inte lust att spendera pengar på nått som kanske inte kommer till användning.
Tills dess gissar jag att jag får vara mer eller mindre ett nervvrak när han ligger där ute ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh...visste inte att du hade en blogg...nu var jag ju tvungen o kolla upp er lilla prins...så söt han är!! Grattis till er!!!

Hur är det med dig annars? Gissar att det blir lite omväxlande för dig med...fasen att det var så tufft o va mamma, eller hur? haha.

Man är bra slut ibland...=)

2011-09-16 @ 23:38:52
URL: http://jennynordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0