..Smile..


Idag började vi dagen med en promenad tillsammans med Annika och Gustav,
sedan när vi kom hem så tvättade jag kläder och målade hyllplanen medan lillknodden
sov i vagnen, när han vaknade så käkade han. Liiam har blivit så sjukt duktig han ammar
fulla mål utan amningsnapp, jag har lyckats avvänja han *jippie :D Sedan slumrade vi en
stund på soffan å efter det har jag lagat middag åt mig och älsklingen, kyckling/currygryta
åt älsklingen och åt mig stekt lax det var super duper gott :) Efter middagen har vi myst
framför tv:n hela kvällen och snart blire sängen lillknodden har då somnat i famnen
min vilket gör det svårt att skriva så jag tror vi säger godnatt och sovgott :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har svårt att förstå att du har blivit mamma och att jag ska bli mamma när som helst.. känns som att det är helt nyligt vi plussade :) hehe.. Tiden går verkligen fort. :D kram på dig!!

2011-09-19 @ 22:18:28
URL: http://thinkinpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0