..Järndroppar..

Järndroppar är något som jag hatar fruktansvärt mycket!! Dom ger min son ont i magen och min
vardag till ett skrikande helvete!!!! Allt var så bra innan ni kom, jag hade världens lugnaste bebis
och en vardag som fungerade, nu lever jag i ett kaos där jag äter med en hand samtidigt som jag
försöker lugna min son med den andra, dom gångerna man får han att somna utan att han är orolig,
så sover han 9 av 10 gångerna på mig! Det har resulterat i att jag ständigt har ont i ryggen vilket gör
att jag får så sjukt jävla ont i huvudet! Att jag sedan är den enda som kan trösta han gör att man
aldrig hinner ta en paus, när fan ska man kunna ladda upp batterierna när!?!?!?!?!?

Helt sjukt att man ska behöva se sin son lida på det här sättet bara för att läkarna tycker man ska
proppa i dom en jävla massa droppar hit och dit! Dom verkar skita i hur det fungerar i praktiken!

Kommentarer
Postat av: Trivsamma förändringar

Tack för påhälsningen hos mig!



Vad jobbigt ni verkar ha det! Har du pratat med läkaren och hört om det finns något annat alternativ?

Järntabletter är ju inte alls roligt för magen när man är gravid. Men då finns det ju lite olika varianter som man kan testa o se om det blir bättre. Kanske det går att testa någon annan sort eller så på din son?

Låter i alla fall oerhört jobbigt för er som det är nu! Håller tummarna för att det kommer bli bättre snart!



Kram Maria

2011-09-29 @ 19:08:21
URL: http://trivsammaforandringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0