..Elva år av saknad..



Idag är det 11 år sedan vattnet släckte ditt liv och jag saknar dig fruktansvärt mycket!
Du var en sån otroligt fin människa, du lockade alltid fram ett skratt med dina galna
upptåg eller din sjuka humor. Du hade en sån livslust och levde alltid livet fullt ut, det
är en tragedi att just DU var tvungen att lämna oss, men samtidigt så vet jag att du
njöt av livet och friheten i Tjotti. Du höll på med det du gillade allra mest innan ditt liv
släcktes och du ska veta att jag aldrig har klandrat dig, för du levde bara livet på ditt sätt.
Jag vill att du ska veta att du är otroligt saknad min älskade bror, jag vill att du ska veta
att jag tänker på dig och att jag bär med en bit av dig i mitt hjärta för alltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0