..Ersättning..

Idag har varit en sjukt kämpig dag har varit sjukt trött, gissar att det är stressen efter helgen som
släppt. Jag och lillknodden har kämpat med hans mage hela dagen, började med ny ersättning igår
en komjölksfri en, så ska ge den några dagar och se vad som händer. Tycker att han verkar reagera
på den vanliga NAN1, hans bajs luktar riktigt surt, han är gasig och han verkar bli lös i magen av den,
får se om den här nya funkar då den var iaf inte billig, en vanlig går väl på ca 60 :- medan den här nya
kostar över 200 :- så det är juh lite skillnad i pris.


Annars idag så har jag och lillknodden bara tagit det lugnt och nu ikväll har jag badat han, snacka om att
han plaskade/simma som aldrig förr. Han tyckte säkert det var galet skönt, för han badade över en halvtimme
och då tog jag upp han för att jag var trött i armarna inte för att han ville det :) Nu ligger han och sover och
jag hade oxå tänkt inta sängen nu :D Natti allihopa.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Vi böt från vanliga till Nan Bifidus, då slutade Edwin ha magknip. Så, man ska prova sig fram - det kan ju finnas en lösning och det är ju sååå skönt om man hittar något som funkar, inge kul när de små har ont :/ Hoppas det löser sig för honom och er. Och vilket charmtroll han är, hiskeligt söt :)

2011-11-16 @ 09:28:28
URL: http://ElinMatilda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0