..Sliten gräsänka..

Godmorgon, livet som gräsänka börjar slita på mig! Även fast jag tycker att det är helt underbart
mesta dels så är det otroligt skönt att bara ha möjligheten att slänga över Liiam till Thomas famn
när man känner att man behöver ta en paus. Thomas sa att han skulle komma hem idag när han
for men nu verkar det som att det kommer ta ännu längre tid, så vi får väl se :/ Min kropp börjar
iaf ta stryk, har ruskigt ont i ryggen av att ha Liiam i famnen, han är just nu inne i en period då han
vill fara i famnen, han kan ligga ner små stunder men sen ska han i famnen igen å i famnen blir han
rastlös så då får man sitta med han i famnen på golvet framför babygymmet så han får slå på
leksakerna. Det funkar juh relativt bra, men ryggen blir slut. Nähe eftersom lillknodden valt att somna
om så kanske jag ska testa göra desamma, bara för att få lite extra sömn, sen om jag vaknar upp
ännu tröttare får jag leva med, då har iaf kroppen fått den extra vilan den förmodligen behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0