..Jag snubbla vid mållinjen..

Fy fan vad jag är less på att vara gräsänka och det är ingen val jag själv valt utan det bara
blev så. Energin är verkligen lika med noll idag och jag tycker verkligen synd om mig själv!
Jag har klarat hela helgen och dom här dagarna för att det var sagt att Thomas skulle komma
hem idag, men så verkar det inte bli. Jag kan ärligt säga att jag var stolt över mig själv igår,
för att jag klarat dom här dagarna så bra, men idag känns det som att jag gjort ett magplask
från den högsta trampolinen man kan hitta, jag snubblade helt enkelt vid mållinjen.
För idag känner jag mig verkligen värdelös, det ska väl inte vara hela världen att behöva vara
själv med sin 3 månaders bebis i 5 dagar, även om man lägger till magknip, sömnlösa nätter,
osv. men jag kan i ärlighetens namn säga att jag aldrig hade kunnat klara av att vara två
föräldrar, samtidigt som jag ska vara en bra mamma. Därför känner jag en beundrar till alla
gräsänkor som valt att leva  sitt liv såhär, jag fattar inte hur ni klarar det så bra och vad är
hemligheten för att orka med?? Hur orkar ni vara en bra mamma med ett leende på läpparna
när energin är lika med noll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0