..Tunga fötter..

God kväll ligger just nu och kikar kvartsfinalmatchen mellan Sverige - Tyskland,
just nu leder vi med 2-1 efter andra perioden :) Annars idag så promenerade jag
till Däckia och kollade vad pöjkarna sysslade med, dom hade inte alls så mycket
att göra utan när jag kom skulle dom sätta sig och äta smörgåstårta så vad vare
jag sa *hehe. Efter att jag varit där promenerade jag till stallet där min moster höll
på att mocka medans jag satt i solen och mös, sedan bar vi lite vatten till hästarna
och kollade in nykomlingen, riktigt sött litet föl endast 3 dagar gammal :D
När vi var klar där, så for vi hemåt men utanför mormor mötte vi glassbilen, så
köpte med mig 3 paket glass, så nu är glassförrådet påfyllt igen, sedan när jag väl
kom hem slängde jag mig i duschen och sedan lagade mat. Nu ska jag bara fortsätta
se hockeyn och sedan blire sängen för en trötttjej med ett par trötta fötter! Är det
fint väder imorgon blir det att vara ute hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0