..Tung dag..

Har verkligen sovit dåligt inatt det har varit för varmt, jag har vänt mig hundra gånger,
sprungit på toa x antal gånger, fått en näve rakt under ögat och legat med älsklingen
halvt över mig, har inte direkt varit en lyckad natt. Men nu är jag iaf vaken eller jag
vaknade faktiskt för ca 1 ½ timme sedan, har hunnit träffa mallo & fredde som var förbi
och sedan var älsklingen hem på lunch och han tyckte jag var svin snygg! Haha känns
lite smått komiskt att höra det när man känner sig som att man blivit överkörd av en lastbil.
Är strålande väder idag och jag hade faktiskt tänkt ta mig ut i fin vädret, ska ta en promenad
till älsklingens jobb och se vad dom sysslar med där, tror faktiskt det är mycket skit snack att
dom jobbar så hårt, dom sitter säkert bara och käkar bulla och dricker kaffe :)
Ne hoppa i träningskläderna och ge sig ut i solen, kanske blir en tur till stallet sen om min moster
råkar vara där :D Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0