..Tisdag..

Hallojsan har varit upptagen mer eller mindre hela dagen, vaknade kring tio tiden och
sedan stack jag ut och fixade en hemlig sak, efter det värmde jag lunch. Sedan fick Thomas
köra upp mig till malmberget innan han skulle tillbaka till jobbet, eftersom att jag skulle förbi
Annika, satt där och surrade ända tills Thomas & jag skulle fara till till mvc för våran första
träff med föräldragruppen. Föräldragruppen var mycket bättre än förväntat, vi verkar
vara en ganska bra grupp, vi gick igenom vad vi ville uppnå med föräldragruppen och sånt
dära. Jag hade verkligen förutfattade meningar om att jag kommer dö av tristess där men jag
tyckte faktiskt det var kul :) Ser faktiskt fram i mot nästa träff då är det förlossningsvisning.
Efter föräldragruppen så for jag och Thomas och köpte thaimat, gott gott, nu på kvällen har
jag mest sovit vaknade faktiskt bara upp för att äta kvällsfika och kolla dh, så fort det är
färdigt ska jag hoppa i sängen! Så natti natti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0