..Lördag..

Jahapp då har denna dag snart nått sitt slut. Jobbade på morgonen och sedan bar det av
hemåt där lagades det lunch (fiskknyten) medan den gjorde sig klar i ugnen diskade jag
fram diskbänken som varit osynlig ett tag, sedan var det bara att käka, gott gott :D
Sedan hoppade jag i nå kläder och knallade vidare till Anki som fyllde år, gav henne en
liten present och smaskade tårta :) Sedan blev det som vanligt en massa surr innan jag
var tvungen promenera hem i spöregnet för att laga käk åt min karl, han fick avnjuta
pepparbiff & potatis med en massa beasås, medan jag slängde i mig det andra fiskknytet.
Nu sitter jag här och slappar fram för en kass film på tv och käkar glass, hoppas på ett
roligt sms ikväll/natt för att se om jag blivit "storasyster" åt en kille eller ännu en liten tjej,
spännande sitter som på nålar :D Hoppas det kommer fram en frisk liten bebis och att
förlossningen går bra, så att man får fara och snosa lite bebis snart, längtar, längtar :D
Nu ska jag fortsätta slappa för om en stund blir det sängen, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0