..Idag är det en bättre dag..

Fortfarande fruktansvärd huvudvärk :/ Men bara hoppas den går över, ska
ta och sniffa i mig lite allergimedicin och slänga i mig en huvudvärkstablett.
Tänker inte låta det här förstöra min dag, sen äre dags att fixa lunch åt
min karl, samla ihop en massa tvätt som ska till tvättstugan och sedan vänta
på att karln ska bära ner den, fan va komplicerat det blir när man inte får lyfta
tungt själv :/ Man blir jävligt handikappad, man får gå två turer på affären om
man ska handla och gör man inte det och bär hem två fulla kassar får man leva
med smärta resten utav dagen! :/ Ne idag ska jag försöka att ta det lite lugnt.
Nu ropar magen att den är hungrig så bara lämna datorn och slänga i sig lite
frukost, ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0