..Helt slut..

Helt slut, jag har inte fått många timmars sömn inatt har vridit och vänt på mig,
varit upp och pissat x antal gånger samt hört det jävla tickandet hela tiden
tick tack tick tack tick tack tick tack tick tack tick tack! Är helt jävla slut hade velat sova
men måste iaf iväg på nått möte med af klockan 11.00 och sedan var juh tanken att jag
skulle jobba från 13.30 - 22.00 men jag var tvungen och ringa och säga att det inte går.
För jag har ingen aning hur jag skulle orka hålla mig vaken tills dess, gårdagens smärtor,
frossa & illamående tog musten ur min kropp verkar det som. Trist att jag går
miste om en heldags jobb pga Thomas dumma jävla idiotiska myggväckarklocka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0