..Helgen..

I helgen har jag inte gjort så fruktansvärt mycket bara tagit det lugnt :)
Kikat hockey, tv och ätit gott! Samt varit och hämtat lite babygrejer som jag köpt,
vi är en sele & bilbarnstol rikare och snart kommer även sängen & skötbordet :D
Börjat fundera vad man ska ta och köpa för vagn, är världens barnvagnsdjungel
så kommer bli ett svårt men roligt beslut. Idag har det förresten varit demonstration
här på stan fan vad dom levde om med dålig musik & demonstrations tåg, tur man
har öronproppar som dämpar oväsendet lite grann.



Gårdagens middag stod Thomas för och då blev det tacos :)

Såhär började jag söndags morgonen, med laktosfri glass med krossad choklad,
bananer, chokladsås och strössel, det var gott som tusan :)


Lilla demonstrationståget

Liten film på oväsendet dom bjöd på idag.


Kommentarer
Postat av: Anne

eftersom vi verkar ha samma smak tycker jag du ska slå en titt på denna, fråga mig INTE varför jag kollat efter barnvagnar men denna har jag fallit för :)



Brio happy kombivagn



den är lätt och skön att köra plus att den är riktigt snygg. den finns på lekia här i stan :)

2011-05-01 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0