..Helgen..

Fredag: Klev upp for på affären och handla det sista dom behövdes till bakningen, sedan
ställde jag mig och bakade marängtårta åt morsan, när det var färdigt började jag dammsuga
lägenheten och förbereda middagen kotletter i ugn, potatis & sås :) Efter det såg vi ishockey
Sverige - Frankrike, vi vann såklart och efter det drog vi ut med bilen och kollade läget på stan,
samt att jag och pyret drog en oxfilérulle, gott gott :D Sedan när vi kom hem, vart det sängen.


Lördag:
Klev upp, åt frukost och gjorde färdigt tårtorna. Hoppade i kläderna och drog mot
byn för att fira morsan. Väl i byn drog vi förbi V och ungarna :) Å sedan kollade vi även läget
på västra, sedan drog alla hem till morsan, där det vankades grillmat och födelsedagstårta.
Efter proppfulla magar och en klocka som visade på 20.30 rullade vi hemåt, var en bra dag
och mamma blev nöjd över presenten. När vi väl var hemma så var jag helt slut så jag drog
mig till sängen, där jag tillbringat hela natten och haft en jävla massa konstiga drömmar.



Söndag:
Vaknade upp vid tio, käkade lite frulle och sedan väntade jag på att älsklingen
skulle vakna, efter att älsklingen kommit i kläderna och fått i sig lite frukost tog vi oss
en promenad, härligt väder ute idag :) Sedan har vi suttit bänkade framför tvn med varsitt
skrovmål från sibylla , älsklingen framför sin fotboll och jag framför min ishockey. Härligt
med vinst för tre kronor idag och vi ska tackar för gratismålet :) Nu blire en lugn kväll
framför tv och sedan blire sängen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0