..Härligt lördag..


Även fast vädret är skit så känns det som en helt underbar dag. Morgonen började med att
älsklingen kom hem, la sig bredvid mig, vi låg och småpratade medans vi kände pyrets små sparkar.
Sen skulle vi sova, Thomas somnade direkt, men jag kunde inte somna eftersom pyret sparkade och
magen kurrade som fan. Så bara upp och äta frukost, sedan efter det lugnade det ner sig där inne
och jag kunde somna om, sov till klockan 11.00, så jag har sovit nästan 12 timmar mer eller mindre :D

Sedan for jag på affären en sväng inhandlade lite godsaker och sedan apoteket för att inhandla järntabletter,
har bra järnvärde än så länge men, bm tyckte jag kunde börja äta varannan dag eftersom mitt järnvärde
börjat sjunka lite och att jag är så trött. Så det ska testas till nästa gång, sedan får vi se hur det blir efter
det. När jag kom hem packade jag upp allt ihop och slängde ihop frukost nr:2, det ni ser på bilden här
ovanför :) Har varit sugen på gravad lax så sjukt länge! Men jag har avstått från att äta det, eftersom det
inte är det bästa att äta när man är gravid. Gör ingenting om det slinker ner en och annan laxbit bara den
är färsk! Men helst vill jag äta det så lite som möjligt eftersom att det finns en risk med bakterier osv.

Nu äre dags att borsta gaddarna å håret och sedan bege sig ner till min svärmor en tur, så jag inte
råkar väcka min älskade karl! Hoppas ni inte låter vädret förstöra humöret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0