..Godmorgon x 3..

Godmorgon har nyss vaknat för tredje gången idag, vaknade första gången då Thomas for
på jobbet, sedan andra gången vid halv nio då jag behövde uppsöka toan och tredje gången
när Thomas kom hem på lunch, men ändå är jag sjukt trött :/ Har just släng i mig lite
frukost, gott gott :) Ska hoppa i nå slitna kläder och börja städa lite grann här hemma, ska
gå med en massa saker till återvinningen, bära ut alla saker till kolten som inte ska vara i
lägenheten, skura kylen och gå igenom skafferiet. Sedan ska golven rengöras och det ska
dammtorkas, sedan ska jag fara på stan och ta en fika med Nattis, få se om hon tar med sig
lilla Dewin oxå, har inte sett han ännu och han är redan 1 månad, shame on me.


Ne dags att börja, städningen gör inte sig själv.


Kommentarer
Postat av: Katti

åh vad jag saknar dig!

2011-05-08 @ 08:52:12
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0